למה לבחור בנו

  • גביית מיסי ועד בית מדיירי הדירות בשיטה ממוחשבת

    לכל בניין מאפיינים שונים וצרכים שונים אשר יש לדעת מהם במדוייק טרם מתן הצעת מחיר מפורטת.

  • יהול חשבון ההפקדות וההוצאות של הבניין

    לכל בניין מאפיינים שונים וצרכים שונים אשר יש לדעת מהם במדוייק טרם מתן הצעת מחיר מפורטת.

  • פיקוח על ביצוע עבודת נותני שירות מקצועיים

    באופן סדיר ובהתאם ללוחות הזמנים שסוכמו

  • מעקב אחר תשלומם השוטף

    לכל בניין מאפיינים שונים וצרכים שונים אשר יש לדעת מהם במדוייק טרם מתן הצעת מחיר מפורטת.

  • טיפול בבעיות דחופות

    כגון: סתימת ביוב, פיצוץ בצנרת, ובעיות במעלית.

  • ביטוח הבניין כנגד צד ג' וחבות מעבידים

    לכל בניין מאפיינים שונים וצרכים שונים אשר יש לדעת מהם במדוייק טרם מתן הצעת מחיר מפורטת.

פארס לחאם
בעל בניין

לא יוצא לנו לדבר הרבה וזה כנראה עדות לעבודה הטובה של שמוליק. יצא לי בימים האחרונים לבקש משמוליק לטפל בבעיות שהצטברו. הוא עשה את זה בצורה מעולה - מהירה ויעילה.

שאדי דיאב
בעל דירה

רק רציתי להגיד כמה מילים טובות על שרותו של שמוליק (איש האחזקה שלכם).

בסאם לולו
גנן

רצינו להודות לך ולחברתך בטיפול המהיר בתקלה שהייתה לנו בצנרת הבניין.

פתיחת קריאת שירות

  • טיפים לבעלי דירות

  • שירותי ניהול ועד בית , ניהול ואחזקת מבנים, ניהול בתים משותפים

    ראשית, נקבעת פגישה בין נציגי החברה לבין נציגות ועד הבית ודיירים המעוניינים להשתתף, בה אנו ממלאים דוח מפורט הסוקר את מצב התחזוקה הנוכחי של הבניין ואת הסטוריית ניהולו. נציגי הבניין מתבקשים להביע את דרישותיהם לגבי אופן ניהול הבניין, לדווח על ליקויים שיש לטפל בהם ולהעלות נקודות לשיפור פני הבניין.

  • כתובת

    רח תאופיק זיאד 1 נצרת 16000

  • טלפון

    04-6574484

  • דוא"ל

    info@bety.co.il

  • אתר האינטרנט

    beity.co.il